«Ауылдық жерлердегі тірек мектептерінің әлеуетін дамыту» қайырымдылық жобасы аясында оқушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыру бойынша семинарлар.
«Ауылдық жерлердегі тірек мектептерінің әлеуетін дамыту» қайырымдылық жобасы аясында Білім беру бағдарламалары орталығының мамандары 26 наурыз бен 14 сәуір аралығында Қазақстанның 16 облысының мұғалімдеріне арналған аймақтық семинарлар сериясын сәтті жүзеге асырды. Семинарлар Атырау, Семей, Көкшетау және Шымкент қалаларының Зияткерлік мектептерінің, сондай-ақ Жамбыл облысы Б. Момышұлы атындағы ауылдың және Қарағанды облысы Абай қаласының мектептерінің базасында өткізілді. Іс-шара барысында «Физика», «Химия», «Биология», «География», «Тарих», «Көркем еңбек», «Музыка» пәндерінен оқушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыру бойынша бас қосқан 435 мұғалім өзара білім мен тәжірибе алмасты.
Мысалы, физика семинарларында ток көздерінің ішкі кедергісін анықтауға бағытталған тәжірибелер, сондай-ақ математикалық маятниктің көмегімен еркін құлауды зерттеу және тұтқыр сұйықтықтағы доптың қозғалыс жылдамдығының оның мөлшеріне тәуелділігін зерттеу жүргізілді. Сонымен қатар, қатысушылар толқын ұзындығын дифракциялық тордың көмегімен анықтады.
Химия семинарында сапалық және сандық талдау, химиялық реакциялардың жылдамдығы сияқты тапсырмаларды, зертханалық және практикалық жұмыстарды жүйелі орындау арқылы зерттеу дағдыларын дамытуға мүмкіндік беретін тәжірибелік эксперименттердің маңыздылығына баса назар аударылды.
Биология бойынша семинар бағдарламасы аясында жасушалардағы осмостық үдерістерді, температураның ферментативті белсенділікке әсерін және өнімдердегі С дәруменінің құрамын анықтауға бағытталған зертханалық жұмыстар жүргізілді. Бұл сабақтар физиологиялық үдерістер мен биохимиялық реакциялар туралы білімді тереңдетуге көмектесті.
География мұғалімдері қышқыл жаңбырдан және табиғатқа әсер ететін басқа факторлардан туындаған экологиялық өзгерістерді талдау үшін картаға түсіру және деректерді визуализациялау әдістеріне назар аударды.
Тарих пәні бойынша семинар теориялық білімді көрсетіп қана қоймай, тарихи оқиғаларды талдау негізінде оқушылардың зерттеу дағдыларын дамытуға ықпал еткен шеберлік сыныптары мен тәжірибелік тапсырмаларды қамтыды.
Сондай-ақ, көркем шығармашылық және музыка сабақтарында жобалық тәсіл қарастырылды, онда қатысушылар проблемаларды тұжырымдауды, ақпаратты талдауды және шығармашылық жобаларды әзірлеуді үйренді. Бұл тәсіл ойлау дизайны мен шығармашылық ойлау әдістерінің маңыздылығын атап өтті.
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ 2020 жылдан бастап жүзеге асырып келе жатқан бұл жоба еліміздің ауылдық мектептерде білім беру стандарттарын арттыруға деген ұмтылысын қолдай отырып, өңірлердің білім беру әлеуетін нығайтуға елеулі үлес қосып келеді.