Жапониядан алған шабыт: «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Білім беру бағдарламалары орталығы қызметкерлерінің Токиоға ic-сапары

 

2024 жылдың қараша айында «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Білім беру бағдарламалары орталығының өкілдері — директор Жанар Әбділдина және аға менеджерлер Әсем Ботаева мен Лилия Алтынбаева Токио қаласына болып қайтты. Сапардың мақсаттары:

  • 8-ші Халықаралық білім беру және электрондық оқыту конференциясына (ICEEL 2024, https://iceel.org/) қатысу, онда мамандар өз зерттеу нәтижелерін таныстырды.
  • Жапон мектептеріндегі Токкацу холистикалық білім беру әдісімен танысу (https://holisticedu.padeco.education/en/).

Холистикалық білім беру тәсілдерімен танысу

Magome Elementary School (1–6 сыныптар, 6–12 жас)
146 жылдық тарихы бар Магоме бастауыш мектебі (https://www.ota-school.ed.jp/magome-es/index.html) оқушылардың физикалық және психологиялық денсаулығын нығайтуға, жеке және шығармашылық әлеуетін дамытуға бағытталған жұмыс жүргізуде. Негізгі білім беру мақсаттары:

  • Денсаулығы мықты балалар — төзімділігі мен шыдамдылығы бар оқушылар.
  • Эмоционалды дамыған балалар — өзін және өзгелерді құрметтейтін, шығармашылық ойлауы дамыған жеке тұлғалар.
  • Ойлай білетін балалар — белсенді білім алатын, диалог жүргізетін және сыни тұрғыдан ойлайтын оқушылар.

Мектепте өзара құрмет, тәртіп және дәстүрлі құндылықтарға ерекше көңіл бөлінеді. Каллиграфия сабақтары шыдамдылық пен зейінді дамытады.

Seiritsu Gakuen School (7–12 сыныптар, 13–18 жас)

Сейритсу Гакуэн мектебі (https://www.seiritsu.ac.jp/) академиялық білім мен тұлғалық дамуды үйлесімді байланыстырады. Мектептің бірегей «Көрінетін және көрінбейтін академиялық дағдылар» тұжырымдамасы XXI ғасырдың жаһандық азаматтарына қажетті когнитивтік және әлеуметтік дағдыларды дамытуға бағытталған.

Бұл жеке мектеп жобалық және тәжірибелік оқытуға басымдық береді. Сапар барысында мектеп директоры оқушылар әзірлеген және жергілікті кәсіпорынмен бірлесіп шығарған ірімшік тәттісін таныстырды.

Мектеп волейбол, футбол және бадминтон сияқты спорт түрлерін белсенді қолдай отырып, топтық рух пен көшбасшылық қасиеттерді дамытады. 

Сапар барысында Білім беру бағдарламалары орталығының қызметкерлері 8-ші Халықаралық білім беру және электрондық оқыту конференциясында (ICEEL 2024) өз зерттеулерін ұсынып, халықаралық әріптестермен пікірталастарға және мәселелерді талқылауға қатысты.

Сонымен қатар, жапон мектептеріндегі дәстүрлі құндылықтар мен инновациялық әдістерді біріктіре отырып, жан-жақты дамыған тұлғаларды тәрбиелеуге бағытталған Токкацу тұтас даму тәсілінің жүзеге асырылуы зерделенді. Қатысушылар бұл тәсілдің балалардың жан-жақты дамуына бағытталған Назарбаев Зияткерлік мектептерінің даму стратегиясына сәйкес келетінін атап өтті. Токкацу тәсілінің кейбір элементтерін Зияткерлік мектептерде енгізу үшін қолданыстағы инновациялық білім беру тәжірибелерін дамыту бейімделуі мүмкін.

 

 

 

 

Поделиться!

Поделись этим постом с друзьями!